Většina z vás asi ví. Máme doma dvě krásné holčičky :) A protože je s nima občas fakt sranda (jsou velmi kreativní :)), rozhodla jsem se, že o to nejlepší z jejich repertoáru se s vámi podělím, takže tady to je...

Wednesday, September 10, 2008

Návštěva brněnské zoo


Holky měly velkou podporu fanoušků
Originally uploaded by baryka

A tak jsme se vlakem vydaly v počtu 5 (holky, Deniska, Verunka a já) do Brna. Na brněnském nádraží jsme vyzvedly Radku a počkaly na mužské účastníky zájezdu (kteří jeli původně opačným směrem - Vojta, jeho bratr a jeho kamarád), před zoo se k nám ještě přidala Janička a sestava byla kompletní.
Zaplatili jsme vstupné a vyrazili. V brněnské zoo toho moc není, to mi nikdo předtím neřekl. Navíc bylo dost teplo, takže výlet to byl vyčerpávající, ale myslím, že prima. Největší atrakcí bylo lední medvídě a dětské hřiště. Taky párečky...
V holkách zoo bezpochyby zanechala velké dojmy. Já přijela domů s bolestí hlavy (a myslím, že pohled na 4 velké slečny na prahu umření a 2 malé plné energie v šalině byl pro spolucestující zábavný :)), ale stálo to za to (naštěstí jsme zpátky nemusely vlakem, ale jely jsme autem, což mi určitě zachránilo pár nervů).
Lucinka nám po cestě zpět vyjmenovávala zvířátka a když už nevěděla, prohlásila, že se na to musí vyspat. A usnula. Když jsme dojeli domů, Lucinka se vzbudila a hned jak oteveřela oči, řekla: "A ještě tam byli klokani!"
Měla pravdu, musela se na to vyspat... A já taky... :)

Víc fotek najdete po kliknutí na Brněnská ZOO.

1 comment:

Anonymous said...

Brunko!!! Ja to vim, ze tam nic neni. Priste se ptej :-))))