Většina z vás asi ví. Máme doma dvě krásné holčičky :) A protože je s nima občas fakt sranda (jsou velmi kreativní :)), rozhodla jsem se, že o to nejlepší z jejich repertoáru se s vámi podělím, takže tady to je...

Saturday, March 24, 2007

rozhovory


Markétka: "Barunko, běž pryč!" - já: "Já už za tebou ale nikdy nepřijdu." - M.: "Ale já přijdu..."


Lucinka: "Dáš mi napít?" - Markétka: "Ne-e, víš?"


"Luci, co se stalo Markétce, že je celá poškrábaná?" - Lucinka: "My jsme si hrály na pejsky a Markétka byla pořád kočička." (všechno vysvětleno :))


"Markétko, hledáš houby?" - M.: "Hledám, ale špatně!" (jak říkám, tohle děcko žádný neúspěch nerozhodí)


Markétka dostala banán a byla dotázána, jak se říká. Přišla rychlá odpověď: "Nakrájet!"


Pražské metro, Markétka se nedívá pod nohy a při nastupování šlápne přesně do mezery mezi vagonem a nástupištěm. Tak jsme ji pokárali, že musí dávat pozor, protože kdybych ji nedržela, spadla by tam. Na to Lucinka zareagovala nešťastným výrazem v obličeji a větou: "To bych pak neměla ségru!"


telefonát... "Co děláte?" - Markétka: "My něco děláme." - "A co děláte?" - "My děláme bordel." (není nad upřímnost)


"Markétko, baví tě tancování?" - M.: "Baví, ale nejde mi to." (A pak s úsměvem předvádí, co jí nejde... Zvedne nohu, chce s ní zatočit, ale ještě před tím řekne "a teď vždycky spadnu" a spadne.)


No comments: