Většina z vás asi ví. Máme doma dvě krásné holčičky :) A protože je s nima občas fakt sranda (jsou velmi kreativní :)), rozhodla jsem se, že o to nejlepší z jejich repertoáru se s vámi podělím, takže tady to je...

Friday, November 9, 2007

První vtip

Sedí těhotná paní na lavičce, přijde za ní chlapeček a ptá se: "Paní, vy máte v bříšku miminko?" A paní mu odpoví, že ano. Chlapeček: "A máte ho ráda?" "Ano, mám." "Tak proč jste ho snědla?!"


Možná vám to nepřipadá vtipné. Já nevím, asi by mi to taky nepřipadalo vtipné, kdyby mi to včera nevykládala Lucinka. Její první naučený vtip. :) No dobře, ty, co si holky vymyslí samy, jsou většinou vtipnější, ale prostě mě to pobavilo, tak se s vámi dělím.

1 comment:

Anonymous said...

takovy vtip je nejlepsi od bezelstne a chytre, pobavene lucky/....uplne si predstavuju, jak vali kukadla a ceka, az to pochopis..:)L