Většina z vás asi ví. Máme doma dvě krásné holčičky :) A protože je s nima občas fakt sranda (jsou velmi kreativní :)), rozhodla jsem se, že o to nejlepší z jejich repertoáru se s vámi podělím, takže tady to je...

Sunday, March 30, 2008

Lucinčina moudra


Někdy na podzim roku 2007... Lucinka, Markétka a můj táta jedou autem z Vrbátek do Prostějova.

Táta: "Holky, dívejte, co tam letí!"

Lucinka: "To jsou labutě. Letí do teplých krajů... i s rodinou."

(Na podobné téma jsme pak měly s Lucinkou rozhovor, když jsme se bavily o tom, jaká zvířata žijí v Africe. Lucinka usoudila, že tam žijí ti ptáci, co nejsou přes zimu u nás. :))

---

Opět v autě, tentokrát se vracejí ze školky. Ti, co u nás někdy byli, ví, jak "podivně" moji rodiče parkují (tj. na místě pro jedno auto stojí dvě). Maminka ale zapomněla, že je pátek a že musí zaparkovat na kraji, takže se tam tatínek s autem nevlezl. Lucinka vyleze z auta, vzdychne a prohlásí:
"Ta babička se to snad nikdy nenaučí."

---

Markétka asi měla jednu ze svých boxovacích nálad...

Lucinka: "Markétka je moje kamarádka a sestřička."

Markétka přijde a chce se s Lucinkou boxovat...

Lucinka: "Chceš mě zabít?? To bys pak neměla žádnou sestřičku!!! Ani kamarádku bys neměla!!!"

---

Lucinka si fakt všechno pamatuje, takže když se u nás doma něco hledá, vždycky se ptáme Lucky, jestli neví, kde to je. A když to neví ona, tak víme, že už to nikdy nenajdeme. :) A proč to tak je, nám Lucka jednou vysvětlila sama...

Lucinka: "Já všechno vím, protože jsem chytrá."

Není nad zdravé sebevědomí. :)

No comments: