Většina z vás asi ví. Máme doma dvě krásné holčičky :) A protože je s nima občas fakt sranda (jsou velmi kreativní :)), rozhodla jsem se, že o to nejlepší z jejich repertoáru se s vámi podělím, takže tady to je...

Sunday, March 30, 2008

Markétčiny perličky


Markétka je taková malá (ale výbušná :)) truhla hlášek, které by asi nikoho jiného nenapadly.

---

Chystám se ke kadeřnici a před odchodem se mě Markétka ptá, kam jdu. Poté, co jsem jí to řekla, Markétka vzdychne a prohlásí něco o tom, že když se nechám ostříhat, budu škaredá. Pak dodá:

"Ale to nevadí, já tě budu mít ráda, i když budeš škaredá."

(Ani nevíte, jak se mi ulevilo... :))

---

Markétka: "Barunko, kde je Jirka?"
Já: "Zase odjel do Ameriky."
M.: "A kdy přijede?"
J.: No, až za dlouho..."
M.: "Ach jo, já si s ním vždycky tak hezky hraju."

---

Určitě znáte hlášky jako "Bolí tě ruka? Tak ti zlomím nohu a ruka bolet přestane" (nám tohle často říkal trenér :))... Markétka jde ale dál...

Markétka: "Dědo, co tě bolí?"
- "Záda a loket" (můj táta hraje tenis... :))
Markétka prohlásí "To je málo..." a skočí mu na břicho... Vítězoslavně se postaví a s andělským úsměvem se zeptá: "Lepší?"

---

PS: Všimněte si medvídka na fotce. Bez něho nedá Markétka ani ránu a sebrat jí Medvídka je pro ni asi největším trestem... Dobře, druhým největším, první by asi byl zákaz jídla. :)

2 comments:

Anonymous said...

Teda Brunko... Marketcina lecebna metoda me vazne dostala. Muzu se za ni zastavit, vis, ta moje zada, potrebovala bych se soustredit na neco jineho... :-) vil

Barbora said...

Marketka urcite rada poslouzi :)