Většina z vás asi ví. Máme doma dvě krásné holčičky :) A protože je s nima občas fakt sranda (jsou velmi kreativní :)), rozhodla jsem se, že o to nejlepší z jejich repertoáru se s vámi podělím, takže tady to je...

Sunday, March 30, 2008

Přírodní jevy


Na cestě do školky...

Lucinka: "To je ale mlha."
Markétka: "Já nic nevidím. Já se ztratím. Když půjdeme na procházku, tak se všichni ztratíme."
L.: "Nee, ta mlha odejde."
M.: "Neodejde."
L.: "Odejde."
M.: "Neodejde, vždyť mlha nemá nohy."
L.: "No joo, ale když bude foukat vítr, tak ji přece odfoukne."

---

Po plese...
Tak jsem šla s Radkou na ples a druhý den mi nebylo úplně do zpěvu. :) Měla jsem v pokoji zatažené závěsy, načež za mnou přišly ty dvě krásky a Lucinka začala, že mi roztáhne závěsy... Na moje protesty reagovala tím, že tam je přece sluníčko. Tak jsem jí řekla, že to vím a že bych chtěla, aby zůstalo venku. Tady se zapojila Markétka:
"Ale to sluníčko tam bude pořád."
- Aha... Jakto?
"No protože je tam přilepený..."
- (Tohle jsou věty, který děti pronáší s tónem, který vám dává najevo, že nevíte absolutně vůbec nic... :)) - Hm, a kdo ho tam přilepil?
"Nikdo. Ono se tam přilepilo samo. Vždyť má přece ruce!"
- Tuším, že v tenhle okamžik si Markétka říkala, že s takovým ignorantem přece nebude ztrácet čas. :)

No comments: